måndag 14 april 2008

Kladdkaka..



Glufsade nyss i mig kladdkaka.. en, två bitar..hm ska jag vara ärlig tappade jag räkningen efter tredje fjärde... Hjäääälp!! Köpte ju även godis i helgen också.. Två gånger till och med (!) även om det var 2 hg påsar så är det inte riktigt okej... Vill jag verkligen det här? Ja då funkar inte det här! Jag antar att kroppen och hjärnan ibland säger till när den verkligen vill ha något. Kommer inte låta detta stoppa mig dock, jag ska gå ner mina kilon innan sommaren är här. Jag har fruktansvärd ångest nu bara.. Ni anatar inte.. Suck!

Det är så svårt att gå ner i vikt när man har andra människor i ens omgivning som inte bantar och det är lätt hänt att man faller i helt fel fällor.

2 kommentarer:

Marica sa...

Strunta i det där nu , en gång är ingen gång=D

Anonym sa...

Det är sant, lätt att hänga upp sig på sådant eller ännu värre, fastna i sådanna mönster =) idag känns det bättre iallafall!